Kurskväll!

Publicerad 2015-01-14 21:14:46 i Allmänt,

Idag var det kursdags igen! Vi kommer köra kurstillfällena i ridhus några gånger framöver nu, allt för att isolera oss från kylan, mörkret och snön.
 
Vi höll till på Vålbacken och vi hade alla lite problem med att hitta dit först. Jag lyckades t.ex. parkera utanför en spolspilta eller något, jag har varit där förut vill jag bara nämna, haha. Det var många nya skyltar att jobba på idag vilket är superkul om man frågar mig! Det gick jätte bra idag och det är så kul att se hur fort både människor och vovvar lär sig.
 
Kameran åkte med även om det är omöjligt att få bilder i ett ridhus, knappt med blixt blir det bra bilder. Hur som helst så kommer det lite bilder ändå såklart!
 
En lyckad kväll med andra ord, Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela