Rallymixkurs avslut!

Publicerad 2015-02-15 16:03:16 i Allmänt,

Idag har jag haft kursavslut för Rallymixkursen som startade i januari. Superkul att se hur långt de kommit sen vi först träffades och självklart är det alltid lika kul att se hur roligt alla har när det tränar! Nästa vecka(söndag) är det tävlingsdax och det är sju stycken anmälda denna gång, jag själv är sjukt taggad!
 
Det var fruktansvärt fint väder idag då solen var framme och minusgraderna höll sig i schack! Dock blåste det som satan och halva området var belagt i blank-is! De jobbade på bra trots halkan och alla flygande skyltar, usha för blåst.. Jag tog såklart med mig kameran, blir så fina bilder i vintersolen.
 
 
Nu ska jag och Gyda iväg på middag(igen!!) hos pappa, så nu blir till att hoppa ur hundkläderna och göra sig iordning. Trevlig kväll på er alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela