Ingen operation!

Publicerad 2014-09-11 18:50:53 i Allmänt,

Det blev ingen operation på Gyda idag. Jag lämnade hon hos veterinären på morgon innan jobbet och han inte mer än att komma hem innan de ringde och sa de hade sövt henne och tagit bort någon sträng vi pratat om, men ville avbryta då hon löpte tydligen. Det skulle vara för riskabelt att operera under ett löp. Dock visste de inte helt säkert om det var ett löp eller om hon blödde från livmodern(eller hur det var). Jag är förvirrad men hoppas hon kan bli frisk på antibiotikan nu under dessa tio dagar och att hon slipper operation! Det återstår att se. Lilla pluppan har legat på jobbet i soffan hängig och snurrig.. gjorde ont i mattehjärtat! Husse fick komma som räddarn i nöden och ta med henne hem efter han hade slutat på jobbet eftersom jag har långdag på jobbet. 
 
Nu ska ja hem och mysa med lilla Gyda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela