Träning!

Publicerad 2014-11-22 16:51:24 i Allmänt,

Idag har vi varit iväg på brukshundsklubben och tränat lite blandat med Elin och hennes hundar. Idag var det ÄNTLIGEN lite andra nya hundar där(råkar alltid pricka in när det är tomt där annars) så nu blev det mycket störningsträning för våran del. Superduktig var hon trots hennes annars lilla trotsiga humör nu förtin;) riktigt nöjd.
 
efter träningen så var det bara jag och Elin kvar så vi passade på att släppa lös hundarna så de fick busa av sig lite. Jag min dumnöt glömde skinkost tuben mitt på träningsplan så Gyda sprang direkt och hämta den till matte! eller Inte... Hon kan ha snott den och sprungit runt med den i munnen, bitit två nya ingångshål på tuben och lekt rövare, haha mupphund.
 
ikväll ska matte å husse på bio så Moffa får agera hundvakt!
såhär såg Gyda ut innan vi skulle iväg till klubben och träna, supertaggad var hon..
Trevlig kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela