Ny kursstart, trött hund och taggad matte!

Publicerad 2014-11-21 12:05:32 i Allmänt,

 
 
Nu äre snart dags för ännu en kursstart av Rallymix-träningsklass, 11 jan så kör vi! Vid intresse maila mig på [email protected] eller anmäl er direkt på länken nedan. 
http://www.hundisverige.se/kurser/östersund/rallymix®-träningsklass-22326918
 
Ännu ett litet skrapsår har hittats på Gyda vette tusan hur hon lyckas men så äre... tröttifisen ligger i soffan på jobbet och tycker vi ska ta helg helst nyss. Igår va vi ute och lekte av oss lite, husse matte och Gyda såklart, kastade lite boll och busade på en massa, sötan då. 
 
Matte är för övrigt väldigt taggad över att komma igång med rallylydnaden och allt möjligt inom träningen, så imorgon tränsr vi lite på klubben med Elin och vovvarna, får se hur det går haha.
Avslutar med en supersöt bild från igår när Gyda verkligen  låg och kramade om "hennes" kära kudde på jobbet.
 
Trevlig helg på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela