"AU Mixade tassar"

Publicerad 2014-11-27 13:20:00 i Allmänt,

Mammas sambo kom tidigare förbi på salongen och lämnade mitt efterlängtade halsband till Gyda, passade perfekt tyckte jag! Kunde inte varit bättre. dessutom är det så snyggt med silverkedja så detta fick ju tio av tio(av något).
 
Urusel bild på halsbandet, taget i farten nästan. Tycker storleken vart super just att det fortfarande är en glipa mellan hals och halsband när den är fullt åtdragen, inte stryp med andra ord.
 
Igår var jag på möte angående att starta en förening i rallymix som vi jobbat på ett tag nu, igår fick vi ihop hela styrelsen och kunde äntligen starta upp detta. "AU(Aktiv Ungdom) Mixade tassar" blev vårat namn på föreningen vilket jag tycker passar super till detta! Jag sitter själv med i styrelsen som ledamot och ser fram emot detta! Så kul! 
 
Kände för att dela med mig av denna bild på kära hjärtat då hon rapade igår, haha konsten att fånga "ett vackert" ögonblick.
Här har vi jätteefint väder och snö, halka som attan så ja lär ju bryta nått ben i kroppen nån dag nu, men fint Är det i alla fall. 
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela