Röntgen

Publicerad 2014-12-29 10:11:13 i Allmänt,

Nu har jag just ringt och bokat en röntgentid till Gyda. Elin har tiden innan mig(till sin lilla Aussie Gossip)så vi samåker dit den 7e januari, pirrigt. Dock blir det ju en slant så jag vet inte om vi tar oss ner till Skåne i slutet av januari. Tanken är att jag och Ante ska köra ner till skåne då det är möte med hualigan(hundens Utbildningsakademi) och jag vill så gärna va med men får se hur det löser sig.
 
Idag är vi på jobbet då vi jobbat måndag och tisdag förra veckan och ska även göra det den här veckan, så Gyda ligger och sover i soffan och laddar för att få träffa mina små kusiner en sväng ikväll. Förutom det blir Det till att laminera smålapparna till rallymixen ikväll också, pillerGöra!
 
Trevlig sista vecka på året nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela