Energiknippet!

Publicerad 2014-12-09 22:22:55 i Allmänt,

Idag har Gyda haft en "energiknippe-dag" där bl.a. mattes fingrar och skor tagit stryk. Fingrarna under en koppelpromenad och skorna under ensamhetsträningen imorse.. Gyda ville nämligen jätte gärna tugga på mattes nya vinterskor. Ensamhetsträningen såg jag ändå som ett framsteg idag då hon faktiskt tagit skon till sin hundsäng, Dvs hon låg inte vid ytterdörren och tyckte synd om sig själv medan hon tuggade sönder våra grejer. Man får vara glad för det lilla.
 
Vi har vare ute på promenad med både långlina och vanligt idag, jäklar vad hon skulle framåt idag, galenpanna. När husse kom hem senare på dagen så åkte vi till moffa(min pappa alltså) och hälsade på, hon lyckades efter många besöks-slit att charma sig upp i soffan, så nöjd hund!
Så skarpa mobilbilder från promenaden idag!
Mys med Moffa! 
Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela