Rallymix Startklass!

Publicerad 2015-06-13 15:09:01 i Allmänt,

Nu var kursen startad! Som jag längtat. I tisdags startade min första kurs i Rallymix "Startklass" och detta kommer bli superroligt verkligen. Det är så kul att se hur deltagarna och hundarna har utvecklats från första gången vi träffades, jag blir så stolt över dom! 
 
I Startklass börjar sporten Rallymix på "riktigt", det är nu det börja hända lite grejer. Agilityn och freestylen börjar visa sig, men även andra typiska "Rallymixiga" moment visar sig. Jag älskar det verkligen. Denna kurs har tre deltagare, alla tre har självklart gått Rallymixkurs hos mig tidigare i "Träningsklass" och de är nu alla redo att börja utvecklas ÄNNU mer. I tisdags var det bara två av deltagarna med då en av deltagarna var utomlands(därav kommer det bara finnas bilder på två deltagare denna gång). Så, slutpratat nu, här kommer lite bilder från första kurstillfället!

Trevlig fortsatt Lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela