Helg!

Publicerad 2015-01-09 12:30:10 i Allmänt,

Nu är det redan dags för ännu en helg, några timmar kvar på jobbet bara så gör vi helg sen. 
Jag börjar bli sjuk som det känns så jag tog mig knappt upp imorse, blev bara en kiss och bajs sväng innan jobbet för Gydas del så ikväll ska jag nog kämpa mig igenom en längre promenad, hoppas vi får sällskap.
 
imorgon bär det av till Lit för att träna i Granithallen(inomhuslokal) med massa kompisar och deras hundar. Gyda ska ju självklart med och tanken är att vi ska träna rejält på rallylydnad imorgon. De andra ska vell köra lite rallymix också så alla skyltar följer med, både rallylydnad och rallymix! Självklart ringde ju trafikskolan och undra om jag kunde göra mitt praktiska och teoretiska prov för snöskoterkörkortet imorgon, så det fick vänta. Sambon verkar ta lite hårdare på detta val än mig, haha..
 
Här kommer lite suddiga mobilbilder från veckan som varit.
Gyda med nyskorna!
För lat för att ta sig hela vägen ner från soffan..
Hos veterinären i Hede, röntgen.
I sällskap med bästa kompisen Gossan.
Tråkigt på jobbet!?
Upptäckt av ny promenad-runda
Tröt tjej.
 
Så fredagskvällen ser ut som så att det blir långpromenad med Gyda och sen bara chill och förberedande av skyltar och skylthållare. Husse är i Gäddede i helgen så det blir tjejhelg För mig och Gyda!
Trevlig helg på er alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela