Mål för 2016!

Publicerad 2015-12-26 14:09:00 i Allmänt,

Då var det även dags att planera våra mål inför det nya året. Jag har som vanligt väldigt höga mål och vill gärna få allt gjort på en och samma gång.. men här kommer efter lite rimlig planering, mina och Gydas mål för 2016!
 
TRÄNING
  • Utmana oss själva i träningen med rimliga kriterier - Gå vidare, utveckla.
  • Ge oss ut i nya miljöer med nya människor
  • Gå fler kurser hos andra tränare
  • Bytesträning i belöningarna(vill kunna träna med Gyda lös och belöna med leksaker, utan att behöva jaga henne sen, haha)
  • Bara ha kul tillsammans!
TÄVLING
  • Debutera i Fortsättningsklass(Rallylydnad)
  • Ny titel RLDF
  • Debutera i Lydnaden
  • Delta på Rallymix SM/NM
  • Få ett sista godkänt resultat i Träningsklass(Rallymix)
UTSTÄLLNING
  • Ställa ut mer!
  • Svenstavik - internationell/nationell
  • Sundsvall - internationell/nationell
Detta är våra mål för 2016, nu kör vi!
(Foton är tagna av Evelina Esbjörnsson)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-28 23:46:33

Kul med mål! BPH kan du ju lägga till på listan oxå :-D
Tänk att hon ska vara så busig lös, hon som gått lös hela sitt liv här hos oss 😁

Kram på er // Susanne

Svar: Ja det ska jag ta och göra också, haha det har ja glömt ;)haha hon är duktig att ha lös men hon gillar att ha leksakerna lite för sig själv under träning ett litet tag innan hon kommer med dom ;D Hon sticker aldrig och har aldrig gjort faktiskt :)

kram och gott nytt år!
Nichole Elofsson

Postat av: Josefine & Bonnie

Publicerad 2016-01-02 19:40:29

Haha! Känner igen de där med att jaga hundfan när de fått tag i leksaken :P

Svar: hahaha ja d e ju roligare så sa dom ;'D
Nichole Elofsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela