Rallymixträning med Gyda och gänget!

Publicerad 2014-09-28 19:41:00 i Allmänt,

Idag var det dags för att samla mitt härliga rallymixgäng och träna lite! Gyda fick för första gången gå en hel bana med massa andra hundar omkring. Hon skötte sig superbra med tanke på att det var första gången vi tränade rallymix riktigt med andra hundar omkring! 
 
Det tråkiga var att det spöregnade och blåste som satan så alla skyltar for överallt och vi blev alla dyngblöta så vi avslutade efter 40 mins träning(vilket är rätt lagom enligt mig). Super skojj, hoppas på bättre väder nästa gång bara!
 
Jag snodde ävem med mig min kära kompis Johanna som fick agera lite fotograf i regnet, tack så hemskt mycket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela