Starmarks "Everlasting treats"

Publicerad 2014-10-30 11:17:18 i Allmänt,

Häromdagen fick Gyda presenter av svärföräldrarna mina, Två stycken av Starmarks "everlasting treats" produkter. Aldrig hört talas om förut! Älskar teorin bakom det, mentalaktivering för hunden, skeptiskt till hur den funkar i praktiken dock.
 
Här är första leksaken, den ska fyllas med godis i de små hålen på själv gummileksaken, Gyda älskar den! Hon tycker den är helfestlig! 
Och här är den andra leksaken som matte är mer spänd över att se hur den funkar! Den ska fyllas med en klump godis(speciellt för denna leksak) som hunden sen ska jobba sig framtill, däcket gör utmaningen svårare. Jag vände godisklumpen utoch in som man kunde gör om man ville försvåra utmaningen. Hon fick ligga och tugga på denna igår och den verkade funka super, hon gav upp efter ett tag vilket både känns lovande och oroande. Denna tänkte ja använda till ensamhetsträningen och jag hoppas hon finner den mer intressant än våra lister och skor haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela