Lång promenad innan idol

Publicerad 2014-11-28 19:49:13 i Allmänt,

Nu är det äntligen fredag och det är så sköönt att sätta sig ner i soffan och ladda inför idol med myshunden. Jag och Gyda var just ut på en väldigt lång promenad, tog en och en halv timme så både jag och Gyda är helt slut(jag har en kropp och smärtor som en 100 åring bör flikas in) så nu blire glögg å kakor! 
 
Efter jobbet stack vi hem och gjorde lite hundgodis innan promenaden, torkade bara blodpudding bitar och korvbitar i ugnen så det slipper bli kladd kladd i jackfickorna när man tränar på promenad.
såhär såg det alltså ut när jag "julbakade" för i år! Det blev tre burkar att frysa in tills senare och självklart lite med på promenaden. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela