Gott nytt år!

Publicerad 2014-12-31 15:17:30 i Allmänt,

Nu är vi i Gäddede och halkar omkring överallt. Det är så jäkla halt, har aldrig varit med om något liknande nästan. Trots halkan och slasket tog vi oss ut på en längre promenad med koppelträning och lite drag i sele. Vi har även hunnit med att finslipa på lite småkonster och fotgående. Så duktig tjej!

Jag fick en snilleblixt tidigare idag och tog med mig sambon, hunden och kameran ut i snöhögarna för att fota lite vinterbilder, Gyda älskar ju att hoppa och skutta i snön mer än allt annat har vi insett. Dock hann det bli lite för mörkt för mitt objektiv att orka med så bilderna blev rätt oskarpa och dåliga. 
Gott nytt år på er och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela