Nytt halsband

Publicerad 2015-01-05 20:45:54 i Allmänt,

Idag fick jag hem mitt halsband, så fint det blev! Det gick sjukt fort att få hem det. Beställde för andra gången hos madebyminvilda, så jäkla snygga halsband. Hitta hennes hemsida här.
Så fin pinglan min blev! Otroligt överredigerad bild den längst ner pga mitt avsky mot blixtbilder..
 
Idag har jag jobbat då jag ska iväg på röntgen med Gyda på onsdag och har tagit ledigt den dagen. Husse var ledig idag dock så Gyda fick stanna hemma med han istället, kändes konstigt utan henne i fikarummet på jobbet.
 
Efter jobbet hämtade jag halsbandet innan jag for hem och åt lite mat. Resten av kvällen spenderade jag med att träna lite med koner med Gyda. Hon ville äta dom, inte runda dom. Sedan tog vi oss en långpromenad som blev ännu längre än tänkt(tidsmässigt) då hon vägrade gå framåt. Hon står alltid och hoppar på stället och nördar så fort vintertäcket åker på. Nu taggar vi först för att få ett lyckat röntgen resultat på hennes höfter och armbågar och sedan för träningen på lördag. Jag har hyrt en inomhuslokal med några fler tjejer så vi ska passa på att träna lite, ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela