Såå mycket snö!!!

Publicerad 2014-12-23 09:09:29 i Allmänt,

Det är såå jäkla mycket snö här nu, kom från ingenstans om man frågar mig. Som en tsunami av snö. Billåset på förarsidan har fryse fast på Nemo(min bil), och man får stå i en halvtimme och skrapa/sopa av bilen från både snö och is. Aja, det är mysigt med snön, det tycker både jag och Gyda! Speciellt Gyda haha.
 
idag är sista dagen jag får umgås med Gyda under julen, husse tar med henne hem till Gäddede för att fira jul medan jag stannar i stan och firar med min familj såklart. Kommer kännas konstigt att vara utan henne även om det bara är någon dag.. Anledningen att hon inte kan fira med oss är för min mamma är så enormt allergisk så det vore tråkigt att ta dö på min mamma under julen. Men så kan det vara, kommer sakna snuttan! Och husse såklart;);)
Här är vårat fina lilla julkort på våran skatt! god jul alla och Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela