Kvällsträning

Publicerad 2014-12-04 11:21:06 i Allmänt,

Idag jobbar jag till sju så husse kommer förbi i vanlig ordning och hämtar Gyda efter han slutat kl16. Skönt för henne att slippa ligga i fikarummet. 
Såhär ser Gydas typiska dag på jobbet ut!
Efter jobbet ska vi fara till husses jobb(där jag håller mina hundkurser) och träna lite rallylydnad och trötta ut flickan lite, hoppas på att få med oss Melin och nisse också. All störningsträning och sällskap är bra!
På lunchen får det bli lite mer utställningsträning(hoppas du läser detta Josefine haha) då vi snart ska iväg till Stockholm, redan nästa helg! Så nervös matte här. 
 
Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Postat av: Josefine & Bonnie

Publicerad 2014-12-10 09:59:29

Haha, bra Nichole ;) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela