KOKAR

Publicerad 2016-01-04 20:09:10 i Allmänt,

Nu kokar jag igen, andra kvällen I RAD..!
 
Det är andra kvällen i rad Gyda ska behöva spendera sin kväll/natt i ren panik, pga någon annans idioti. Varför smäller man fyrverkerier, 4 dagar efter nyårsafton?! Mitt i ett bostadsområde? Som tur var så var Gyda inomhus denna gången när det small(tur var vell de då det small precis utanför området) vilket hon tyvärr inte var igår.. Jag hoppas verkligen att det slutar snart, fy fan vad detta förstör för många. Inte nog med att det skrämmer slag på alla stackars djur, jag själv fick ju nästan en hjärtattack denna gång. Morr på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela