Dåligt uppdaterat!

Publicerad 2015-03-20 15:09:00 i Allmänt,

Jag har(i mina egna ögon) varit VÄLDIGT dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden vilket kanske märkts. Jag hinner inte alltid med helt enkelt. Något som jag uppdaterar STÄNDIGT däremot, är min intagram som består av mina vardagsbilder= HUND med andra ord. 
 
Mitt konto på instagram heter "nicholeelofsson", följ gärna!
 
Imorgon blir det tävlingsdebut i rallylydnad för mig och Gyda! Vi är anmälda till två klasser så sumpar vi första kanske vi har en chans till! Jag ska vara ärlig och erkänna att vi inte ALLS har störningstränat tillräckligt för att egentligen vara med, men någon gång måste bli den första och jag är så jäkla taggad, det ska bli så kul!
 
Nu sitter jag på jobbet och slutar om en timme ungefär, då blir det raka vägen hem för å byta om å hämta hundväskan innan vi beger oss till brukshundsklubben och tränar lite rallylydnad med störning, våran nya amstaffpolare!
 
trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela