Skoterkort!?

Publicerad 2015-01-20 10:23:17 i Allmänt,

Tanken var att vi skulle ta en promenad med hundarna i Lillsjön idag, alla vi som var intresserade av att promenera tillsammans på tisdagarna dvs.. Dock ringde körskolan och ville att jag skulle köra upp för skoterkortet idag kl 17 så där sket sig allt! Synd men jag måste ta tag i den här, ursäkta uttrycket, skiten. Skoter är ju underbart att köra och så jäkla kul, men praktiska prov är INTE min grej, har aldrig varit och kommer aldrig vara. Teoretiska prov är och har alltid varit min grej däremot, där slipper man prestationsångesten och nervösa nerver.
 
så idag drar jag direkt från jobbet till körkolan(det är bokstavligt talat tio steg så är jag framme, är i samma lokal som salongen nämligen). Husse får med andra ord ta över hunddelen resten av kvällen efter han varit och hämtat henne här på jobbet. Jag är tillbaka i stan först 22.00 räknar man med. Aaaaah så nervöst! Ska bli skönt att få det gjort, hoppas man klarar det bara! Haha.
 
På torsdag bär det av till Ystad för HUA-möte! ska bli så jäkla kul!
Fortsatt trevlig dag och håll gärna tummarna för min del..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela