Mycket på gång!

Publicerad 2015-01-21 09:46:36 i Allmänt,

Nu framöver är det mycket att komma ihåg, där tackar jag min kalendern. Det är så himla kul att ha mycket roligt att se framemot, mest på hundfronten såklart, men även annat. 
 
  • Rallymixkurser
  • "Tisdagspromenader" med ett härligt gäng
  • HUA-möte i Ystad i helgen(vi åker imorgom)
  • Goldwell färgkurs(frisör) 30 Jan
  • Träning på Granithallen med tjejerna 2 Feb, denna gången skall vi boka 2 timmar.
  • Rallylydnadstävling 8 Feb, vi skall ej delta men kolla när på när bl.a. Elin och hennes mamma tävlar, och sjävklart miljöträna! 
  • Rallymixtävlingen 22 Feb
  • Startklass(Rallymix) utbildning i Ystad 9-10 Maj
  • Goldwell färgkurs(frisör) 19 Maj

Så ser planeringen ut hittills och jag hoppas den fylls med mycket mer också! Just nu ser jag väldigt mycket fram emot min startklass utbildning i sommar, då Rallymixen ligger mig varmt till hjärtat. Det ska bli så kul, älskar att utbilda mig vidare, frisör som hund.
 
Ikväll blir det Rallymixkurs igen och efter det så drar jag på promenad runt berget med Sandra och hennes vovvar Bailey och Pinglan. Det kommer bli en väldigt sen kväll för mig men vi åker till Skåne vid 6-7 tiden imorgon bitti så försöker gå en bra bit idag istället. 14 timmar bilresa? Jag är faktiskt taggad, ryggen är det nog inte. 
 
Trevlig fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela