Senaste bilderna från mobilen!

Publicerad 2015-02-18 14:04:23 i Allmänt,

"Kan man kanske få smaka lite..?"
 
Arbetsstationen där hemma! Gyda hjälper självklart till(knölade till ett papper..)
Här skrivs det ut rallymixprotokoll.
Papper klar för lite marknadsföring!
Äntligen har jag fått fingrarna ur och gjort visitkort..får funka för stunden.
Ante bjöd på "alla hjärtansdag middag" i måndags(en sen middag! Haha)
Kanske får vi plats i konferensrummet vid dåligt väder på vissa kurser? Tåls att fundera på!
Coolare tjej..
Charmen!
Förmiddagsmys!
Och sist men inte minst.. Igår kom paketet med prisrosetterna ! Så efter lite klipp och klist, så är man nu redo för söndagens tävling i Rallymix! Taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela