Rallymixtävling!

Publicerad 2015-02-23 11:51:31 i Allmänt,

Igår var det Rallymixtävling i Brunflo. Alltid lika kul att se hur kul alla har! Min syster fick agera fotograf och sambon hjälpte till som sekreterare, tack så hemskt mycket!
 
Grattis till gårdagens vinnare, Rebecka och Sam! Och grattis till de andra startande och deras placeringar:

2a. Karolina och Felix
3a. Alva och Lady
4a. Sandra och Pinglan
5.a Tony och Fedora

Här kommer en massa bilder sen igår!
 
Tack för igår så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela