Rallymix SM/NM 2015

Publicerad 2015-08-24 17:39:06 i Allmänt,

I helgen har jag varit iväg till Falköping med sambo och hund och tävlat Rallymix SM och NM. Så himla kul har det varit! Jag är nöjd med min och Gydas prestation trots dålig träning inom Rallymixen, ingen pallplats tyvär men det satsar vi på till nästa år! Detta var min och Gydas första Rallymixtävling så nu har vi våra två första godkända resultat. Ett godkänt resultat till så kan man gå upp en klass och börja tävla "Startklass". Denna sport är så kul!
 
Inte nog med detta så har vi fått umgåtts med Josefine och tomas med familj/hund hela helgen vilket alltid är lika trevligt! Gyda har fått busat med syrran Bonnie och även hunnit blive lite kär i Zeb under helgen. Det har varit så jäkla varmt hela helgen så vi har alla gömt oss lite under skuggan så det blev tyvärr inte mycket fotat på annat än josefine och tomas starter.. Dock är det ett rös av bilder på dom haha! Lägger ut en bildbomb och låter bilderna tala för sig själv! 

Tack för i helgen alla involverade!
 
Nu blire till att fortsätta njuta av semestern! Trevlig fortsatt kväll allihopa.

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-08-24 17:48:51

fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela