Reg regn regn..

Publicerad 2014-09-09 13:44:00 i Allmänt, Privat,

Idag har jag och Gyda vare lite lat och latat oss i soffan.. Efter hon tuggat klart på sin "frukost-kong" imorse har vi gått lite smårundor och postat brev m.m. Matte har såå ont i hälsenan så jag blir tokig, vette tusan vad jag gjort. Vi gjorde ett försök i att träna lite Rallymix för första gången på travetparkeringen, dock regna det och jag hade för stora brallor på mig så rumpan tittade ju nästan fram efter varje skylt, så vi köpte färskfoder och åkte hem igen. 
 
Nu sover Gyda i soffan och jag äter godis och fixar smågrejer på datorn och planerar lite inför nästa kursstart av Rallymix även lite inför söndag då det är tävling i Rallymix. Ska bli så kul! Senare ska vi hämta moffa på flyget och fara och hälsa på gammel momma så vi har det vi gör idag ändå. Och självklart får vi ju inte missa idol ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela