Rallymixtävlingen!

Publicerad 2014-09-15 13:45:56 i Allmänt,

Superduktiga deltagare igår på rallymixtävlingen! Jag tabbade mig med fotografen så det blev inte några bilder under själva tävlandet men lite innan och lite prisbilder efter.. Dock klantade jag mig ÄNNU en gång och glömde ta prisbilderna och kom på det när hälften åkt hem, så nu är det bara bilder på Sandra och Anna. 
Resultatet blev!

1.a Anna och Nisse
2.a Anette och Yoda
3.a Sandra och Pinglan
4.a Nathalie och Casper
 
Grattis till er alla, superjämnt mellan alla! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela