Lördag i Östersund

Publicerad 2014-11-01 16:44:26 i Allmänt,

Husse är iväg I Gäddede över helgen så jag och Gyda har en tjejhelg för oss själva. Igår kom Fjant(Julia) och hennes två shelties Limpen(Linus) och Molly och kollade idol med oss. Idag har vi sovit till strax innan tolv innan vi pallrade oss ut för att gå en morgonrunda. Morgonrundan resulterade i att Gyda sprang ut på en gräsfläck, bajsade och kissade och RUSADE tillbaka till lägenhetshusets dörrport för att få komma in i värmen igen. Här är det nämligen snö, slask storm och regn..
 
Hon fick sin kong innan vi tog bilen för att uträtta lite ärenden, matte köpte revben på djurmagazinet som hon fick efter våran promenad(som vi tog senare på dagen). Vi har även hunnit med att träna lite "hämta", stanna och störningsträning(i detta fall en otroligt rolig boll!). Nu ligger vi än en gång och myser och snart beger vi oss till syster för födelsedagsfirande och middag! SUIT UP!(som barney hade sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela