Halsband beställt & vinterkyla

Publicerad 2014-11-23 19:50:00 i Allmänt,

Nu har jag äntligen beställt hem halsbandet inför utställningen. Efter mycket om och men så hoppas jag det ramlar ner ett halsband i PERFEKT storlek om några dagar! Beställde halsbandet från Petsoo.se.
 
Idag har det varit en lugn dag för oss alla, lite mys hos Moffe tidigare idag, lite ärenden har utförts, promenad och träning m.m.. Va just ut på kvällspromenad med Gyda vilket hon inte alls tyckte var en bra idé. Hon såg mig plocka fram selen, och i vanliga fall kutar hon glatt fram och nästan hoppar i selen, men nu sprang hon rakt mot soffan och ville inte alls hänga med. Det gulligaste jag sett på länge haha.. Det är nämligen snorhalt, kallt och snö här. Sötnosen.
 
Nu har Gyda just tuggat på kalkonhals och vi ska dricka glögg och glo på någon film(minns ej titeln)
Hoppas alla haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela