BHK ikväll

Publicerad 2014-11-06 16:22:56 i Allmänt,

Ikväll tänkte vi dra till klubben och träna lite rent allmänt! Ska köra lite rallylydnad när vi ändå håller på också. Tänkte kombinera lite rallylydnad och lite av rallymixens belöningsskyltar just för jag älskar rallymixens belöningssystem och den hjälper till i träningen, vare sig det är rallylydnad eller rallymix. Ibland får man vara kreativ för att få hunden att fokusera. Jag ska fokusera helt på träning med störning(andra hundar, i detta fall elins) och även nöta målhand och kontakt som hon är grym på hemma och på promenaderna, nu tar vi ett steg längre! Fram me de roligaste och godaste belöningarna nu och ut i mörkret och snön! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela