Senaste dagarna, i bilder!

Publicerad 2014-12-01 21:59:58 i Allmänt,

Jag har en tendens till att endast fota våra "mysstunder" har jag märkt.. Jaja lite kort så har vi testat på lite amatörspårning nu senaste dagarna. Dagens spår var ett rakt spår på endast 10-15 m med korv till hjälp(i spåret) och leverpastej som slutbelöning. Fåglarna åt rubbet! Ska köra riktigt någon dag tänkte jag då hon ständigt har nosen i backen annars så detta skulle hon älska! 
Förutom det så har jag pajat hälsenan rätt bra i mina nya skor då ja tjurigt ska gå 1-2 timmars promenader D första ja gör med nya skor, hoppas halkan försvinner så ja kan ta andra skor i panik. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela