Belöningar del 2

Publicerad 2014-12-08 21:00:00 i Allmänt,

Korv i småklippta bitar, de minsta bitarna på bilden var till en dvärgpudel. Funkar att torka i ugn men även otillagade. Gyda älskar korv!
Denna kaninleksak gillar Gyda och vi använder den mycket i inkallingsträning och på klubben. Dock är jag i sökandet av en superleksak, ska beställa hem en kampleksak med får eller kaninskinnnhase jag tänkt.
Och sist men inte minst ska jag ta med Gydas älsklingsbelöning i mat och godisväg, skinkosten! använder denna mycket inom inkallninng och på klubben Bl.a.
 
Var inte rädd att testa nya grejer eller byta ut lite då och då, att träna med samma belöningar hela tiden kan bli tråkigt i längden. Åk och handla massa roligt julgodis och leksaker nu! 
Godatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Jag som driver bloggen heter Nichole och är diplomerad hundinstruktör, klickerinstruktör och rallymixinstruktör. Jag arbetar under Hundens Utbildningsakademi och är stationerad i Östersund. Jag erbjuder kurser och rådgivning. I bloggen får du följa mina tankar och upplevelser, om hundar och allt som rör sig däromkring.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela